• امروز : شنبه, ۱۷ خرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Saturday - 7 June - 2025

اطلاعیه ها

مشاور رییس جمهور: نقش زنان در دولت چهاردهم، عملیاتی شد اعمال قانون درباره سگ گردانی در پایتخت بر عهده شهرداری نیست شاهد گسترش فعالیت‌های فرهنگی مذهبی در منطقه آزاد ارس هستیم دستگیری شکارچی متخلف در اراضی شالقون سراب طرح برخورد با موتورسیکلیت های متخلف در ملکان رئیس کمیسیون امنیت ملی: اصل غنی سازی قابل مذاکره نیست زمان پرکردن خلأهای قانونی برای حمایت از زنان فرا رسیده است لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور و طرح نحوه برگزاری تجمعات در صحن مجلس بررسی می‌شود عضو کمیسیون امنیت ملی: حفظ غنی سازی یک اصل ثابت در سیاست هسته ای است پدر و پسر روی نیمکت تیم ملی فوتبال برزیل ابراز همدردی بازیگران  با خانواده الهه حسین نژاد/ اشک‌های احمد ایراندوست برای او/ ویدئو محققان بالاخره پاسخ دادند؛ دوش گرفتن در صبح بهتر است یا شب؟ دستور وزیر کشور برای بررسی وضعیت حمل و نقل عمومی غیررسمی و اینترنتی سگ گردانی در جنوب تهران هم ممنوع شد دیدار نوه امام راحل(ره) با خانواده شهید نصرالله در بیروت

0

برگزاری جلسه HSE مجتمع مس سونگون با پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد

  • کد خبر : 12626
  • 27 فروردین 1404 - 23:06
برگزاری جلسه HSE مجتمع مس سونگون با پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد

جلسه هماهنگی امور HSE مجتمع مس سونگون با حضور پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد، به میزبانی مجتمع سونگون برگزار شد و تصمیماتی در راستای بهبود همکاری‌ها، ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و تداوم تعاملات اثربخش اتخاذ گردید.

به گزارش باخیش خبر، به‌منظور هماهنگی بیشتر و بهبود روند ارائه خدمات درمانی به کارکنان، جلسه‌ای با محوریت امور HSE مجتمع مس سونگون و با حضور جمعی از پزشکان و نمایندگان مراکز درمانی طرف قرارداد برگزار شد. در این نشست، فرنود علیلو، مدیر امور HSE مجتمع، به همراه جمعی از روسا و کارکنان مجتمع نیز حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، مدیر امور HSE با اشاره به رشد چشمگیر تعداد مراکز طرف قرارداد گفت: تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد طی یک‌ونیم سال اخیر، از ۴۰ مرکز به ۱۱۰ مرکز افزایش یافته که این اقدام با هدف افزایش رضایتمندی همکاران، مدیریت انحصار و ایجاد فضای رقابتی صورت گرفته است.

وی در ادامه با گلایه از مشارکت پایین برخی مراکز درمانی افزود: از میان ۱۱۰ مرکز، تنها ۲۰ مرکز در این جلسه حاضر بودند که این موضوع نشان از کم‌توجهی برخی مراکز به اهمیت تعاملات حرفه‌ای دارد.

علیلو با قدردانی از همکاری مراکز درمانی، ضمن اشاره به شرایط اقتصادی و احتمال تأخیر در پرداخت‌ها، تصریح کرد: در صورت تأخیر بیش از یک ماه در پرداخت مطالبات، موضوع باید به واحد مربوطه اطلاع داده شود تا در اسرع وقت پیگیری شود.

وی همچنین بر لزوم تکریم همکاران شاغل در مجتمع از سوی مراکز درمانی و رعایت الزامات اصل مشتری‌مداری تأکید کرد و افزود: تعهد به رفتار حرفه‌ای و محترمانه با کارکنان مجتمع، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات خواهد داشت.

در جریان این نشست، حاضران به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند و تصمیمات مهمی اتخاذ شد؛ از جمله الزام ثبت‌نام در سامانه رسا سلامت، تعریف یک کانال ارتباطی مشخص از طریق پزشکان معتمد، و تأکید بر احراز هویت دقیق بیمه‌شدگان. همچنین مقرر شد از ارائه خدمات به دفترچه‌های مخدوش یا فاقد اعتبار خودداری شود.

سایر موارد مطرح‌شده در جلسه شامل لزوم دریافت شماره تماس فقط از بیمه‌شده اصلی، بررسی دقیق حضور همکاران درمانی، اطلاع‌رسانی درباره فرهنگ تعامل با پزشکان از طریق روابط عمومی مجتمع و الزام ممهور بودن دفترچه‌های ارسالی به کارگزینی بود./انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bakhishkhabar.ir/?p=12626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.