• امروز : جمعه, ۲۱ شهریور , ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 12 September - 2025

اطلاعیه ها

وکالت منصبی شریف با وصف الهی و سکاندار عدالت در جامعه ۱۰ ویژگی کیف و کفش مناسب دانش‌آموزان امام جمعه اصفهان: آمریکا جرئت جنگ مستقیم با ایران را ندارد بازداشت باند ۴نفره دزدان موتورسیکلت با ۱۸ فقره سرقت در ” مرند “ روسیه: بهترین تضمین امنیتی برای اوکراین بازگشت به وضعیت بی‌طرف و غیرهسته‌ای است جشنوارهٔ عسل و لبنیات سراب؛ میزبان شکوه فرهنگ و طعم‌های بهشتی مدیر مجتمع مس سونگون: HSE خط قرمز ماست توقف شکارچیان غیرمجاز در دامنه سهند آذربایجان شرقی رتبه نخست تولید عدس کشور را دارد بازداشت زورگیران چاقو به دست در میانه/فرد آسیب دیده راهی بیمارستان شد توزیع پایدار گاز تضمینی برای توسعه پایدار است وفاق ملی دکتر پزشکیان از سطح حاکمیت به متن جامعه منتقل شود افتتاح مجتمع خدماتی و رفاهی خورشیدی در منطقه آذربایجان شرقی دعوت دکتر قوام لاله از دکتر نوروزی برای حضور در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی هشدار سیل برای ۶ استان

0

ثبت و پیگیری بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز

  • کد خبر : 20419
  • 09 تیر 1404 - 14:03
ثبت و پیگیری بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز
مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز از ثبت، ارجاع و پیگیری ۲۱ هزار و ۹۶۵ مورد درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش باخیش خبر ،موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی هوشمند میان شهرداری و شهروندان با هدف تسهیل در ارتباط، کاهش مراجعات حضوری، دریافت انتقادات و پیشنهادات و بهره‌گیری از نقطه‌نظرات مردمی برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی در حال فعالیت است

لینک کوتاه : https://bakhishkhabar.ir/?p=20419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.