• امروز : یکشنبه, ۴ خرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 25 May - 2025

اطلاعیه ها

افزایش ۷درصدی حمل ونقل کالای توسط ناوگان حمل ونقل باری آذربایجان شرقی هدف‌گذاری برای اجرای ۱۱۰۵ کلاس با مشارکت مردم تولید ۴ هزار محصول و ایجاد ۱۰ هزار کسب‌وکار در دانشگاه آزاد کارگاه آموزشی ژئوپارک گاسترونومی در ارس برگزاری رویداد “دمودی سرمایه‌گذاری” در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تبدیل قطعه ۵ آزاد راه هشترود – مراغه به بزرگراه آماده‌باش کامل در بستان‌آباد برای میزبانی از تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان پرداخت ۸۵۷ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در پالایش نفت تبریز همایش ملی همه برای ایران جوان در ارس برگزار شد نجات شهروند مراغه ای توسط پلیس مراغه از خود کشی دیدار مدیرعامل بانک تجارت کشور با رئیس اتاق بازرگانی تبریز برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان وجوانان جودو بهره برداری از درمانگاه تخصصی شهیدمحمد حاج علیزاده سپاه مرند سی و هفتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان ۶ الی ۱۰ خرداد جاری در ۵ مرحله برگزار می شود. تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرهنگی دهه کرامت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

0

برگزاری مانور آمادگی در بحران مرکز CRM شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی همزمان با مانور ملی

  • کد خبر : 16305
  • 23 اردیبهشت 1404 - 19:51

همزمان با نخستین مانور ملی مراکز ارتباط با مشتری (CRM) در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، مانور آمادگی در شرایط بحران در مرکز CRM شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی صبح امروز، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار شد.

به گزارش  باخیش خبر،در این مانور که رأس ساعت ۹:۳۰ آغاز گردید، به دنبال اعلام مدیریت آب منطقه‌ای استان مبنی بر توقف آبرسانی از خط انتقال زرینه‌رود به‌علت اختلال در خروجی سد شهید کاظمی، تأمین آب شهرهای مسیر این خط دچار وقفه شد. از جمله شهرهای متأثر از این اتفاق می‌توان به ملکان، مبارک‌شهر، بناب، خوشه‌مهر، عجشیر، آذرشهر، گوگان، ممقان، ایلخچی، اسکو، سهند، سردرود و تبریز اشاره کرد.

با توجه به حجم بالای تماس‌های تلفنی با مرکز پاسخگویی ۱۲۲، به‌ویژه در ساعات اولیه بحران، اقدامات فوری برای مدیریت ارتباطات با مشترکین در دستور کار قرار گرفت.
با هماهنگی معاونت امور مشترکین، پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای مشترکین مناطق تحت تأثیر ارسال شد تا از میزان تماس‌های معوق و زمان انتظار تماس‌گیرندگان کاسته شود.
در نخستین دقایق بحران، تیم مدیریت بحران شرکت با حضور در محل مرکز CRM و اتاق تله‌متری، ضمن بررسی موجودی مخازن شهری با همکاری معاونت بهره‌برداری و توسعه آب، از کفایت ذخایر آبی اطمینان حاصل کردند. همزمان، تانکرهای آبرسان به مناطق پرجمعیت اعزام و موقعیت دقیق آن‌ها در اختیار اپراتورهای مرکز تماس قرار گرفت تا راهنمایی لازم به شهروندان ارائه شود.
این مانور بر اساس سناریو و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت نیرو اجرا شد و ضمن بررسی عملکرد عملیاتی، فرآیند تجربه‌نگاری و تهیه گزارش نیز انجام گرفت.
با اعلام رسمی مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مانور رأس ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه پایان یافت./انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bakhishkhabar.ir/?p=16305

برچسب ها

اخبار مشابه:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.