• امروز : جمعه, ۲ آبان , ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 24 October - 2025

اطلاعیه ها

بارندگی صفر در ۲۱ استان/ ۲۲ سد به لحاظ موجودی مخزن اوضاع بحرانی دارند واکنش وزیر بهداشت به کیفیت واکسن آنفلوآنزای ایرانی قدم‌زدن‌های آرام «گرگ ایرانی» در دبی پس از نایب‌قهرمانی مسترالمپیا/ ویدئو آخرین جزئیات از وضعیت صابر کاظمی/ صابر کاظمی آماده انتقال به ایران احتمال عملیات زمینی آمریکا علیه «کارتل‌های مواد مخدر» واکنش وزیر دفاع ونزوئلا به تهدیدهای ترامپ محمدعلی فردین به همراه همسرش/ عکس انتشار تصویر تازه از محسن چاوشی هم‌زمان با قطعه «بامداد خمار» حال و هوای غم‌انگیز خانواده امید جهان در مراسم چهلم این هنرمند/ ویدئو گوگوش و برادرش؛ قاب خانوادگی از سال‌های طلایی موسیقی ایران امام زمان (عج) هنگام ظهور پیر است؟/ ندای آسمانی قبل از آمدن مهدی (عج) چه می گوید؟ حرکات خطرناک و عجیب جوان اسکیت سوار در بزرگراهی در تهران/ ویدئو تولد هشت مارمولک ایگوانا بدون وجود ایگوانای نر افزایش حیرت‌انگیز زنان سرپرست خانوار در ایران یک درمان ساده برای افت انرژی در پاییز

2

مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای آذربایجان شرقی؛ پل ارتباطی مردم و آبفا

  • کد خبر : 29494
  • 06 مهر 1404 - 20:57
مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای آذربایجان شرقی؛ پل ارتباطی مردم و آبفا
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و نیز بخش تله‌متری آبفای آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش باخیش خبر ،بختی در جریان این بازدید مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان  را پل ارتباطی مطمئن میان مردم و شرکت آبفا توصیف کرد و افزود: این مرکز با هدف تسریع در دریافت، ثبت و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشترکان راه‌اندازی شده و امروز به یک پایگاه پاسخگویی هوشمند و کارآمد تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان نقش محوری در ارتباط مستقیم مردم با شرکت آب و فاضلاب دارد، اظهار کرد: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در این سامانه موجب افزایش رضایتمندی مردم و کاهش فاصله میان مشترکان و مجموعه آبفا شده است.

مدیرکل دفتر روابط عمومی آبفا کشور همچنین گفت: ارتباط‌گیری مؤثر با مردم و پاسخگویی به موقع به مسائل آنان، از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود و مرکز ارذتباط با مشتریان نمونه‌ای ارزشمند از این مأموریت است که با کمک سامانه CRM، فرایند رسیدگی به مطالبات مردمی شفاف‌تر و قابل پیگیری‌تر شده است.

بختی با تأکید بر ضرورت گسترش چنین زیرساخت‌هایی در سطح ملی خاطرنشان کرد: امروز دیگر نمی‌توان بدون استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، خدمات پایدار و اثربخش به مردم ارائه داد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل آبفا کشور در ادامه از بخش تله‌متری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت مدیریت هوشمند شبکه آب قرار گرفت.

بختی در این بازدید، استفاده از فناوری تله‌متری را ابزاری مهم برای پایش لحظه‌ای فشار و دبی شبکه، مدیریت بهینه توزیع، کاهش هدررفت و پیشگیری از حوادث احتمالی در خطوط انتقال و توزیع آب دانست.

وی افزود: اجرای سامانه‌های هوشمند تله‌متری در استان‌ها می‌تواند به تصمیم‌گیری دقیق‌تر، کاهش هزینه‌ها و افزایش پایداری خدمات کمک شایانی کند.

ناصر غلامی هوجقان

لینک کوتاه : https://bakhishkhabar.ir/?p=29494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.