• امروز : چهارشنبه, ۱۴ آبان , ۱۴۰۴
  • برابر با : Wednesday - 5 November - 2025

اطلاعیه ها

دوران مدیریت دستوری به پایان رسیده و آینده از آنِ حکمرانی علمی و مشارکتی است آتش سوزی و بی‌نظمی هواداران کار دست استقلال و تراکتور داد؛ جریمه سنگین AFC سردار نائینی: جنگ ۱۲ روزه یک پروژه‌ آمریکایی با اجرای رژیم صهیونیستی بود پرداخت جرایم طرح ترافیک قسطی شد میگرن و سردردها، چالشی جهانی برای سلامت عمومی هستند پیام تسلیت میثم رشتبر به مناسبت درگذشت صابر کاظمی بررسی روند پیشرفت تصفیه‌خانه ملکان در چارچوب سیاست‌های تسریع طرح‌های زیربنایی دولت مردمی بازگشت دوباره تیم پتروشیمی تبریز به دوران طلایی؛ نسل جدید قهرمانان میراث‌دار اسطوره‌های گذشته لیونل مسی در تاتنهام؟ بارش صفر در پاییز؛ ۲۰ استان کاملا خشک ایران کدامند؟ صابر کاظمی درگذشت اعلام قوی ترین گذرنامه های جهان؛ چین و امارات صعود کردند، ایران ۹۸ شد کشورهایی با بالاترین نرخ چاقی در جهان/ اینفوگرافیک انفجار بمب صوتی مقابل شهرداری رباط‌کریم “بارش صفر” در پاییز؛ ۲۰ استان کاملا خشک ایران کدامند؟

0

جهاد تبیین، محور اصلی فعالیت‌های ارتباطی و روابط عمومی است

  • کد خبر : 16794
  • 28 اردیبهشت 1404 - 15:08
جهاد تبیین، محور اصلی فعالیت‌های ارتباطی و روابط عمومی است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات ضمن نشست صمیمی با پیشکسوتان و کارکنان این واحد بر اهمیت اطلاع رسانی و شفافیت در سازمان اشاره و گفت: جهاد تبیین، محور اصلی فعالیت‌های ارتباطی و روابط عمومی است.

به گزارش باخیش خبر ، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک روز روابط عمومی به تمامی فعالان عرصه علم و آگاهی و بخش رسانه ای افزود: روابط عمومی ها آیینه تمام نمای سازمان در ارتباط با مردم بوده و کار این واحد مصداق حرکتی جهادی برای انعکاس تلاش و زحمات کارکنان و امیدآفرینی و افزایش رضایت عمومی است. فیروز خدائی همدلی مردم و شرکت گاز در مدیریت ناترازی گاز زمستان سال گذشته را تجلی خدمات ارزشمند روابط عمومی شرکت در ایجاد ارتباط سازنده با ذی نفعان دانست و اظهار کرد: زمستان سال گذشته علی رغم شرایط خاص در توزیع پایدار انرژی در سایه کار فرهنگی و ارتباطات موثر درون سازمانی، تعاملات بین دستگاهی و شفاف سازی عملکرد اجرایی توانستیم با افتخار زمستان سرد را با جریان مستمر گاز به پایان برسانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد: بکارگیری ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاع رسانی، مدیریت وتحلیل محتوا، ارتباط ویژه با اهالی رسانه و قلم و همچنین شناسایی نیازهای ذی نفعان و انعکاس خدمات سازنده از مهم ترین ارکان روابط عمومی های نوین دانست. لازم به ذکر است حضور پیشکسوتان روابط عمومی شرکت گاز در ادوار گذشته، ارتباط زنده تلفنی با رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران و بحث و هم اندیشی درخصوص چالش های روابط عمومی از محورهای نشست صمیمی مدیر عامل شرکت گاز با کارکنان روابط عمومی بوده است./انتهای،پیام

لینک کوتاه : https://bakhishkhabar.ir/?p=16794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.