• امروز : سه شنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۴
  • برابر با : Tuesday - 28 October - 2025

اطلاعیه ها

آلودگی هوا در خوزستان/ مدارس تعطیل، فعالیت ادارات با تاخیر یک سوم زنان علائم سرطان‌ها را نادیده می‌گیرند/ با ۵ سرطان شایع زنان و علائم آنها آشنا شوید اجرای پروژه جدول‌گذاری با هدف ساماندهی ترافیکی و ایمن‌سازی دوربرگردان بلوار دوکمال پیشرفت ۶۷ درصدی پروژه مقاوم سازی، بهسازی و مرمت پل “آجی چای” نهادها طرح‌های ابتکاری و خلاقانه برای جذب نوجوانان اجرا کنند ترکیب بی‌نظیر راحتی و استایل با کفش‌های برتونیکس؛ انتخابی خاص برای بانوان و آقایان شیک‌پوش هشدار وزیر ارشاد درباره مزاحمت‌های مردانه پایان انحصار داده‌های وضعیت اجتماعی کشور تا ۲۰ روز آینده انتقال آب به تهران راهکاری موقت است برف در ایران نایاب شد نشست هم‌اندیشی شورای راهبردی جمعیت فرهنگیان و فرهیختگان ایران اسلامی با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس استفاده از بذر گواهی‌شده؛ راهی مطمئن برای افزایش درآمد گندمکاران فرماندار تبریز: عضو سابق به شورا بازمی‌گردد محل برگزاری دربی؛ فعلا اراک واکنش یک استقلالی به اخراج هاشمیان/ عکس

1

برگزاری بوت‌کمپ «تولید محتوای اثربخش با هوش مصنوعی» در دانشگاه تبریز

  • کد خبر : 29141
  • 03 مهر 1404 - 13:20
برگزاری بوت‌کمپ «تولید محتوای اثربخش با هوش مصنوعی» در دانشگاه تبریز
بوت‌کمپ تخصصی «تولید محتوای اثربخش با هوش مصنوعی» به میزبانی دانشگاه تبریز و با تدریس ابراهیم مولائی، کارشناس ارتباطات هوشمند، برگزار شد.

به گزارش باخیش خبر ، مولائی در این برنامه، اهمیت محتوا در ارتباطات نوین را توضیح داد و گفت: محتوا تنها متن نیست، بلکه تصویر، ویدئو، صدا و هر قالبی است که پیام را به‌طور مؤثر منتقل کند.

او سه پرسش اساسی را پایه هر استراتژی محتوایی دانست: محتوا برای چه کسی تولید می‌شود؟ با چه هدفی؟ و در کجا باید منتشر شود؟
وی انواع محتوا را متناسب با بسترهای مختلف معرفی کرد؛ از محتوای تحلیلی برای وب‌سایت‌ها و نشریات آنلاین، تا محتوای کوتاه و تصویری برای شبکه‌های اجتماعی، روایت‌گری خلاق در تبلیغات و لحن طبیعی در پادکست‌ها و لایوها است.
مولائی تأکید کرد محتوای موفق ترکیبی از علم، هنر و تکنولوژی است و ابزارهایی مانند ChatGPT، Canva و CapCut می‌توانند به تولید سریع‌تر و باکیفیت‌تر کمک کنند. او همچنین یادآور شد که انتشار درست محتوا به‌اندازه تولید آن اهمیت دارد و بدون استراتژی مشخص، محتوا پراکنده و بی‌اثر خواهد بود.
مولائی در پایان تأکید کرد: آینده بازاریابی دیجیتال بدون استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی قابل تصور نیست.
این بوت‌کمپ علاوه بر بخش‌های نظری، شامل کارگاه‌های عملی نیز بود و شرکت‌کنندگان تجربه تولید پست، کپشن و محتوای ویدئویی با کمک ابزارهای هوش مصنوعی را به‌صورت عملی به دست آوردند.
این رویداد با همکاری استودیو راه و حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، میزبان جمعی از فعالان و صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین بود.

لینک کوتاه : https://bakhishkhabar.ir/?p=29141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.