• امروز : چهارشنبه, ۲۱ آبان , ۱۴۰۴
  • برابر با : Wednesday - 12 November - 2025

اطلاعیه ها

آتش سوزی پژو ۲۰۶ جاده در ایل گلی/ ضرورت کپسول اطفاء حریق  مجوز رسمی پایگاه خبری-تحلیلی «فجر خوزستان» صادر شد پیام تبریک ناصر غلامی هوجقان در پی انتصاب حامد شب خیز کاهش ۱۶۰۰ لیتر بر ثانیه‌ای منابع آبی در آذربایجان‌شرقی / آرامش مردم اولویت نخست ماست بازداشت سه عضو از شورای شهر رامسر ۳ روز اعتراض در ۳ بیمارستان مشهد؛ پرستاران چه می‌خواهند؟ حامد شب‌خیز به عنوان رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور منصوب شد. تعقیب ۲۴۰ کیلومتری پلیس با زن متهم به سرقت/ ویدئو قاتل فراری پسرعمو با هویت جعلی در اصفهان دستگیر شد مرز بحران؛ تعداد مبتلایان به دیابت چند نفر هستند؟/ اینفوگرافیک جامعه رسانی ای تبریز عزادار شد//حامد عاطفی فر درگذشت تشرف ۵ هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی به مشهد مقدس دارنده مدال طلای مسابقات پاراآسیایی جودو وارد تبریز شد بازداشت ۵۳ نفر معتاد پرخطر و خرده فروش مواد مخدر در “مرند”  دایی، بنزما و زیدان در میان ۱۵ فوتبالیست برتر مسلمان جهان/ تصاویر

0

برنامه‌ریزی برای ارتقاء خدمات سامانه ۱۳۳ تاکسیرانی/ فعالیت شبانه روزی ۱۲۰ تاکسی بیسیم در تبریز

  • کد خبر : 3189
  • 14 آذر 1403 - 22:39
برنامه‌ریزی برای ارتقاء خدمات سامانه ۱۳۳ تاکسیرانی/ فعالیت شبانه روزی ۱۲۰ تاکسی بیسیم در تبریز

بر اساس فعالیت بیش از ۱۲۰ راننده تاکسی بصورت شبانه روزی در تاکسی بیسیم ۱۳۳ فعالیت دارند و روزانه صدها سرویس حمل ونقل درون شهری به شهروندان ارائه می شود.

در جلسه ای که به منظور بررسی نحوه ارتقاء خدمات تاکسی بیسیم ۱۳۳ به شهروندان و همچنین رفع مشکلات رانندگان فعال در تاکسی ۱۳۳ با حضور جمعی از نمایندگان و رانندگان تاکسی بیسیم ۱۳۳ برگزار شده بود، عبدالرحیم قاصدی  با بیان اینکه پیگیری افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات تاکسیرانی وظیفه ذاتی و دراولویت کاری ماست افزود: با معرفی مسئول مستقیم برای تاکسی بیسیم ۱۳۳ و نظارت بیش از پیش بر نحوه فعالیت اپراتورهای فعال و همچنین در صورت لزوم ارتقاء برد بیسیم تاکسی ها و رفع سایر مشکلات موجود و اطلاع رسانی مناسب خدمات، شاهد افزایش تعداد متقاضیان ارائه سرویس از تاکسی بیسیم ۱۳۳ و در نتیجه فعالیت بیشتر و رضایتمندی رانندگان خواهیم بود.

وی افزود: دریافت کرایه قانونی، مردم داری و برخورد مناسب رانندگان با مسافرین و تسریع در ارائه سرویس  توسط آنها باعث ترغیب شهروندان به استفاده از تاکسی بیسیم ۱۳۳ و افزایش تقاضای سرویس خواهد شد.

قاصدی تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایت خود از خدمات تاکسی بیسیم ۱۳۳ و سایر تاکسی بیسم ها و شرکتهای حمل ونقل درون شهری را مستقیمآ از طریق شماره تلفن واحد شکایات سازمان تاکسیرانی ( ۳۴۷۶۰۲۹۲) مطرح و پیگیری کنند.

در ادامه جلسه نمایندگان و رانندگان تاکسی بیسیم ۱۳۳ نیز به بیان مشکلات و پیشنهادات خود در خصوص موارد مطروحه پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://bakhishkhabar.ir/?p=3189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.